Veckan som gått

Veckan som gått har ägnats mest åt jobb, nåt annat har ja inte orkat med. Men de är väl de här vädret. Har känt att ja inte orkat nånting de senaste 2 veckorna. Ja orkar inte hälsa på folk på jobbet, o va trevlig, går omvägar för att ja inte känner för o gå förbi vissa ställen. Ja orkar inte gå upp på morgonen. Går som i ett vakum de första 2 vakna timmarna. När ja kommer hem så gör ja ingenting. Känner inte för o laga mat, ser på tv fast de inte finns nåt o se på tv. Blir irriterad för ingenting.
Hoppas på bättre väder nu, lite sol, värme, gladare känslor o ett piggare jag. Känner att ja behöver det.

I måndas klippte jag mig, supernöjd blev ja. Måste bara fixa iordning håret på morgnarna igen. Har ju varit lite sisådär på senaste tiden me de.

I tisdas va pappa förbi o hjälpte mej me lite grejer, bla togs balkongslingan ner o granen slängdes ner från balkingen ner på gatan. Så nu är de bara julgardinen i köket som ska ner, sen så är julen definitivt över. Tvätten hans me oxå.

Onsdag orka ja nog inte me nånting. Åt mat i Lindö o kolla in de nya matrummet.

Torsdag så vara de Sesamutbildning på jobbet, de imponerade inte mej nåt vidare. Ge mej de funktioner som ja behöver. Gör mitt jobb lättare inte svårare. Det skapar en massa merarbeten för mej.
Jobb till 18 blev de pga sovmorgonen pga utbildningen.

Freda stressigt som vanligt, mat i Lindö o Lets Dance.

Ibland blir ja bara så irriterad på en viss person som tror den vet bäst o bestämmer allt. Jag undrar varför den personen tror den är lite bättre än andra. Jag skulle göra allt för att slippa personen i fråga men tyvärr så är de inte så lätt. Det känns som om personen i fråga tycker att jag gör fel fast ja inte gjort de. Personen i fråga vet inget om saken egentligen. Sluta sätt dej på dina höga hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback