Snö igen

Ja så var de dax för ännu lite snö. Jättemysigt o kolla ut genom fönstret o se de vita landskapet. Var ute o pulsa runt på en 45 minuters promenad förut. Samtidigt som de är härligt me snö så längar man lite efter våren. Det är ju ändå snart mars. Varför kan inte snön komma på jul o sånt?

Igår var ja hemma hos Marie o såg på melodifestivalen, hon bjöd på god mat :) och ida så har ja tiggt till mej receptet :) så nu kan ja laga de själv. De ska nog försöka hinnas me i veckan!

Va en del av kompisarna som va ute igår. SMS droppa in runt 2tiden. Har inte hört nåt ida, lite orolig blir man ju. Inget svar på telefon. Undrar varför?

Annars så e ja lite trött på mitt jobb. Nytt datasystem sen i måndas. Ingen utbildning utan upplärning själv. De går inget vidare o ja ligger efter.
Börjar bli trött på mina arbetsuppgifter men samtidigt vad ska jag göra? Skulle verkligen behöva byta arbetsuppgifter känner jag, testa något nytt.

Annars e väl allt som vanligt på jobebt. Jag känner mej lite otrevlig mot vissa personer. Hälsar inte osv. De e väl mitt morgontrötta oinspirerade jag som härjar. Måste bättra mej när de gäller de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback