Irritationsmoment

Blir så irriterad o ida e de värre än vanligt.
Nytt datasystem, ingen information.
Jag glöms bort. Som om de vore en nyhet.
Ja e trött på att inte räknas. Att inte få någon information. Varför ska det vara så i dagens samhälle?
Nu har de tydligen gått igenom vissa saker som jag känner att jag hade haft nytta av att veta. Men var jag "inbjuden". Nej inte ett dugg.
Jag är trött på att hamna mellan stolarna hela tiden.

Kanske slipper reservdelsutskicken. Först blev jag glad. Sen så vet ja inte vad jag känner. Både bra o dåligt. Känner att ja skulle vara helt nöjd me att bara ha ett märke o inte två som nu. Slipper ja de ena så blir de perfekt!

Nä nu ska ja fortsätta o va irriterad på alltsom händer omkring mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback