Vad har hänt hittils?

Idag så har jag börjat med min storstädning. Jag trodde däremot att ja skulle ha kommit mycket längre än vad jag gjort!
Än så länge är halva köket gjort och resten av lägenheten e kvar. Planen är att allt ska vara klart tills på freda. Jag bara måste klara de! Borde inte vara så svårt men ja e alltid så trött när ja kommer hem efter att ha suttit på bussen i nästan en timme. Dåliga ursäkter, ja vet, men de e ju så tråkigt o städa. Men så roligt när de e klart o fint :)
Har varit en sväng ute hos mamma o pappa o kollat in hur tapetseringen gått, superfint blev de! Tog en fika oxå, hade köpt me mej lite gott från Lindahls.
Hjälpte mamma me o lägga över lite foton på en cd-skiva. USB´t funkar inte i deras gamla dator så de blev o försöka minnas hur ja gjorde för att lägga över bilderna på en cd, gick bra till slut. Måste verkligen gå igenom alla musik som finns på datorn oxå innan de slänger ut den. Så mycket låtar som ja o Fredrik har lagt på den under alla år. En hel del bra som ja glömt bort finns de säkert.


Nu ska ja försöka göra ett sista ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback