Söndag

Igår var jag ute hos föräldrarna o åt med. Supergott var det. Potatisgratäng o kött. Jag har varit lite trött på potatisgratäng ett tag men nu var de riktigt gott. Bror o tjej var där oxå. De blev ett glas vin o sen lite kvalitetstid me allihopa. Vid 22 gick vi till bussen för att åka hem. Det är helt perfekt att bussen från Lindö går förbi precis där ja bor o sen att ja har busskortet. Annars skulle de va jobbigt o åka me byten o betala o allt sånt :) Gick o la mej ganska så skapligt o sen nu e planerna att försöka få städningen, som de inte engagerades så mycket i igår, gjord. Lycka till Anna! 
Åker nog ut en sväng till färäldrarna i eftermidda oxå, bilen måste röras lite på, iaf flyttas så ja inte får böter igen :( Ska se hur de går för dem med tapetseringen, blir nog riktigt snyggt när det är klart.

Måste säga att det känns helt underbart att ja inte var ute igår :) En söndag  där ja inte behöver känna att ja e seg eller mår dåligt. Det var länge sen!!!

Idag är min kära bror Fredrik på väg till Jönköping för att spela fotboll me sitt Assyriska. Det är tydligen nu det gäller har de berättats för mej :) Vinna eller försvinna... Eller riktigt så allvarligt är det nog inte. Tror de ligger i toppen av 3an har väl chans på att vinna eller kvala till 2an. Han e duktig min bror :) Tar varenda boll de skjuter på honom haha.
Hoppas att de går bra idag o att ni vinner!

Nu ska det tas tag i städningen så att jag kommer nånstans idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback