Min nya look...

Jobbade extra på hotellet igår o exprimenterade me min look litegrann. Vad tycks?


 
Årgång 1984Årgång 1994Årgång 1966
Årgång 1968Årgång 1958Årgång 1978










I övrigt så var det en lugn kväll på hotellet. Jobbade med Hanna, de va trevligt. Tårta bjöds de på oxå :) Knallade hemåt strax efter 21 o satte mej i soffan o slötittade på tv. Sen sov ja till halv 10 imorse o har inte riktigt hunnit igång ännu. Ja hade såna planer på o städa osv, har inte ens lyckats göra nån lunch :) Vid 6tiden ska ja ut till föräldrarna o äta lite mat. Kött o potatisgratäng står tydligen på menyn.

Fick ett mail igår om en liten utgång ikväll. Men ja står emot de erbjudantet även om det vore riktigt trevligt! Behöver verkligen den här helgen till att inte göra nåt. Känner mej inte så social heller faktiskt. Behöver nog rå om mig själv utan inglandning från någon annan.
Känner att ja nästan blir irriterad över ingenting. Slog handen i garderobsdörren förut för att ja blev så irriterad på att datorn e så otroligt långsam (ovanligt!). De ja hade glömt bort var att ja hade ont i just den handleden så de slutade me att ja fick ännu ondare :(

Nu ska ja försöka ta tag i min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback