Ljuset är tillbaka

Och det var verkligen på tiden.
Efter 3 månader utan fungerande lampa i trapphuset på mitt våningsplan så lös det äntligen igår när ja kom hem.
Jag fick tom en chock när ja gick ut genom dörren imorse o de inte va kolsvart. Vilken lyx att ha ljus liksom!
Iof så får vi väl skylla oss själva lite granne ftersom varken ja eller grannarna (tror ja iaf) inte ringt till fastighetsskötaren o meddelat det. Men jag orkade int bry mig i somras när det var ljust nästan dygnet runt. För 3 veckor sedan så började ja bry mig, då började de bli mörkt på dem tiderna på dygnet som ja rörde mej i trapphuset. Men 3 veckor är ändå lång tid! För lång tid! Ska ja behöva klä i mig skepnaden av Stalker-Anna? Jag trodde ja hade lämnat henne i Haga, men behövs hon så tittar hon så gärna fram hahahaha ;)¨
Vilken lyx ikväll när ja ska tvätta o har ljus hela vägen upp! Då slipper ja skrämma upp mej själv o va livrädd i trappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback