Lilla söta bebisen

Igår efter jobbet så var jag hos Marie o hälsade på. Vi har inte setts på evigheter och i början av augusti fick hon o killen en liten bebis. Har haft lite dåligt samvete för att vi inte hunnit ses. Är ju iof inte bara jag men ändå. Har haft så fullt upp på jobbet så ja inte hubbit med. Men igår så va de äntligen dax, då fick ja se lilla söta Moa. Gud så söt o snäll hon var. Att dem är så små dem liven. Höll henne ett tag o hon va så söt o tyst o såg så lycklig ut :) Är nästan så man blir sugen på en själv fast ja inte på långa vägar är i den fasen av mitt liv. Marie o ja själv tog även en fika o uppdaterade oss på varandra. Va riktigt trevligt o ses igen eftersom de går så lång tid mellan gångerna.

Känns som om vi på ett sätt kommer längre o längre ifrån varadra. Åren bara går liksom. Men ja ska försöka bättra mej :)

Kommentarer
Postat av: Maddelitta

Ja dom dära små liven blir man inte klok på när man ser dom^^

Hur gick det med matlådan till idag nu då?;) Ska du få en guldstjärna??

Oh det blir en lugn helg för mig så skönt! Äntligen blitt efterlängtad...

Postat av: Anna

Japp en guldstjärna till mej :)

2008-09-19 @ 13:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback