En väldigt dålig början på en väldigt dålig dag

Ja är så jävla irriterad ida. Jag blir inte ett dugg förvånad om allt går åt helvete ida.
Dagen började med att jag hade fått parkeringsböter när ja kom ut till bilen. 600 jävla kronor. Och bara för att jag stog parkerad för nära ett gathörn. Ett gathörn som varenda jävla bil på gatan stått parkerade för nära. Men när jag ställer min bil där så ska de minsann dit o kolla. Ok om de sätter böter på mej när ja stått parkerad på samma plats i 3 dagar när ja egentligen bara får stå en. Då är de inte där o kollar minsann. Och inte hade de satt böter på nån annan bil i närheten även fast de fanns flera såna som stått parkerade mer än ett dygn. Har de några sorts aggressioner mot mej eller?
Ja får väl försöka hitt anåt sätt att få fram dem där 600 kronorna på, blir inte de lättaste men...
Nästa gång ja ser en parkeringsvakt är de för fan bäst att de ser upp. De får väl för fan börja sköta sitt jobb ordentligt om de nu ska ha nåt jävla jobb. Annars kan de ju för fan sätta sej i sina jävla soffor o va arbetslösa. 

Sen var de ju samma gamla vanliga vägarbete på motirvägen. 70 från Klinga till avtagsvägen till Linghem. Vem orkar med det. Ligga i en jävla kö o köra sakta! Sen är de ju självklart lastbilschaufförer som tror att de äger vägen i Linghem. Ja kan upplysa er om att det gör ni inte alls!!!! 
Jag förstår mej verkligen inte på bilister som inte kan åka i rätt hastighet. Jag fattar inte varför de ska vara meningsfullt o sitta o åka 45 där de är 50 innan Vårdsbergskorset. Eller varför det är ok att köra 80 innan fartkameran för att sen så fort de kört förbi börja köra 90???? Skyll er sjäva att ni har en bil i baken.

Nu väntar ja bara på nästa jävlighet idag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback