Fotboll

På eftermiddan ida har ja varit på fotboll. Assyriska - Tibro. Ja fick ett ryck o följde me när brorsan spelade. Förlust tyvärr. Domarn höll väl inte riktigt måttet om man lyssnade till publikens o spelarnas kommentarer. Men de va inte så dödstråkigt som ja tyckt förut .

Igår kväll lagade ja o mamma mat ihop o såg lite på tv. Vi somna båda i soffan. Sov kvar i mitt gamla rum, orkade inte åka hem.
De va ett tag sen ja sov i mitt gamla barndomsrum. Direkt när ja flyttade hemifrån tog mamma o pappa rummet i besittning o ja förpassades in i det nya lilla gästrummet. Nu när bror flyttad hemifrån så följer de mönstret o övertar hans rum :) Superfint har de blivit me nytt golv, nya tapeter o sen kommer de bli en supersnygg gardereobsvägg. Deras gamla sovrum (o mitt me förstås) har för tillfället blivit gästrum (tror planen är att de ska bli tv-rum framöver). Det gamla gästrummet ska nog väggen slås ner i o de ska bli en stor hall. Spännande värre ;)

För  övrigt så va ja en sväng på Maxi utan o hitta nåt. Har försökt städat litegrann. Syns inte att ja gjort nåt direkt men garderoben e rensad o omorganiserad o disken borta!
Nu ska ja försöka hitta nåt o ha på mej till kvällen. Om 35 min ska ja va hos Annika. De kommer ja inte va!

Fint folk kommer sent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback