Back again

Det behövdes ett jävla irriteringsmoment för att få mej tillbaka till bloggen.

Har inte varit ett dugg inspirerad o skriva tidigare. Mycke o göra på jobbet o ingen tid o ork till att sätta på datorn när ja kommer hem. Otroligt trött o irriterad på vissa av mina arbetsuppgifter. Mycket onödigt arbete o ingen information.

Hursomhelst. Fryser om fötterna gör ja för tillfället. Bara ja satte foten utanför dörren så blev ja genomblöt. Skorna läcker gansla rejält. Mycket snöblandat vräkte ner. Såg knappt vart ja satte fötterna i mörkret. När ja väl va framme vid busshållplatsen va hela ja genomfrusen o blöt. Bussen va sen, fick springa till tåget.
Pappa va snäll o kom o hämta mej vid stationen. Han har vart så snäll o hjälpt mej med att både byta till vinterdäck o att byta lampor på bilen ikväll :) Det mindre roliga han gav mej va mina parkeringsböter. Otroligt irriterad är jag. Hatar den där jävla boendeparkeringen som de fått för sig o ha. Och tar bort parkeringsplatser gör de tydligen utan att upplysa om det. Dem där parkeringsvakterna har ja inte mycke till övers för. Om de bara nån gång kunde göra sitt jobb så visst, men inte ens de verkar de klara av. Nu blir de o lätta på plånboken igen me onödiga utgifter. Men först ska de klagas som bara fan. Inte ska de komma undan me nån som bara accepterar det!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har utmanat dig på min blogg! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback