Utmaningen, 7 saker som ni kanske inte vet om mej



Här kommer utmaningen från
Åsa

Instruktioner:

Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana några personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

  • Ibland känner jag mig otroligt ensam. Jag är inte en jättesocial person som har kompisar till höger o vänster. Jag har istället en liten kompiskrets som ja trivs väldigt bra med. Det gör mej samtidigt väldigt begränsad. Jag önskar jag vore mer social o inte blyg som ja egentligen är. Att jag skulle ha lättare för att ta kontakt med folk.

  • Jag har lyckats ta 8a högskolepoäng av 20 i Historia A.

  • Jag är född på midsommardagen 1981, då brydde ja mej (troligtvis) inte om vilken dag ja ploppade ut på. Inte spelade de heller så stor roll om min födelsedag råkade hamna under midsommarhelgen när ja växte upp. Men nu, uppväxt o klar, är ja inte längre lika förtjust i det. Upplysningsvis så fyllde ja år på midsommarafton detta år.

  • När jag jobbade som nattreceptionist var jag beroende av att spela Bitch på Blip.se

  • Jag är tvberoende. Följer varje serie som går på tv, känns det som, alltid är det något. Onsdagar är däremot heliga, då ses det på Bonde Söker Fru & Greys Anatomy. Inget får komma i vägen för det!

  • Jag har ett humör som jag inte är särskilt stolt över. Har blivit bättre med åren på att behärska mej men nån gång då o då rinner bägaren över. Det är inte något jag är stolt över för när jag blir riktigt arg så blir ja riktigt arg o skriker åt vad som helst o är redo att kasta saker omkring mej. Sista ordet måste jag oxå bara ha.

  • Jag är otroligt hemmakär o familjen betyder otroligt mycket för mej. Samtidigt så önskar jag att jag tagit för mej mer i "unga år" o gjort mer saker. Kommit iväg mer hemifrån, rest, pluggat, åkt iväg o jobbat. Bara gjort nånting istället för att fastna i samma "ekorrhjul" som ja gjorde.


Jag utmanar Thina och Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback