regn regn regn

Imorse när ja vaknade regnade, ingen inspiration till att gå upp direkt.
Blev en soft förmidda/eftermidda utan några ansträngande aktiviteter.

KL 16 va ja på ett bemanningsföretag för en liten intervju. Jag hoppas att jag kommer att få jobba lite för dem i framtiden. Behöver få in lite extrapengar. Samtidigt som det är kul att få nya erfarenheter och intryck.
Det kändes rätt så bra me intervjun, hade kunnat fråga lite mer saker kanske o berättat lite mer om mig själv men hoppas att de fick ett positivt intryck av mej.

Nu ikväll har ja redan hunnit me o äta lite tacos o börja se på en film som inte är särskilt bra. Nu regnar det med så det känns inte helt onödigt att ja hyrde 2 filmer på vägen hem. kan sitta i soffan o slappa me gott samvete :) Senare ska ja se The Departed, hade ingen aning om att den hade kommit ut.

Va nere i källaren för o hämta en grej från förrådet alldeles nyss. Gu va rädd ja blev, Va inte beredd på att de skulle va en annan människa där nere. Döförskräckt blev jag o därför inte särskilt pratglad :( För söt de va han!!! Han sa att nu va de enny tvättmaskin (JIPPIEEEE de behövs verkligen). Tror inte att han bor här för då borde ja känt igen honom. Han hade arbetarkläder på sig  så troligtvis så har han fixat me maskinen. De förklarar isf varför de stått en sån bil på gården från o till ida. Och den försvann strax efter att ja kommit upp från källaren.
Imorn boka ja in mej på en tvättid så nu e de upp till bevis för nya maskinen!

Nu ska ja återvända till soffan för lite film.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback