På intervju imorn

Imorn ska ja på intervju. Jag hoppas verkligen att det går bra. Ska gå o öva mig själv hela dan imorn innan ja ska dit så att ja gör bra ifrån mig. Skulle verkligen behöva extratimmar.
På onsda ska ja iväg på en annan "intervju" - hoppas att den oxå går bra för de innebär troligtvis ett heltidsjobb isf. Men är ju oxå en fråga om va ja ska göra o va lönen blir osv.

Var ute hos mina föräldrar på eftermiddan o satt i solen. Vi åt en pizza nu ikväll, fy fan va dålig i magen ja blev. Vet inte hur känge ja satt på toan.

Prata me Annika nu ikväll. Hon hade ringt utan att ja hört det :( Ska bli så skoj o gå på hennes födelsedagsfest. Har bytt ett pass så att ja får va ledig så bäst för henne att de blir en bra fest :)
Läste att vårat absoluta favoritprogram Veronica Mars ska läggas ner :( Hur ska jag klara mej???

Imorgon ska mitt städprojekt dra igång igen. Hoppas verkligen att ja får iordning på hela lägenheten så att den blir ren o fin.
Skulle behöva tvätta oxå men eftersom centrifugen inte fungerar på tvättmaskinen här så är de så otroligt jobbigt. Ja felanmälde de ändå för 2 veckor sen så ja tycker att de borde va åtgärdat nu!

Ja kanske ska ta o ge mej ut på en liten 20 minuters promenad innan filmen på (vilken kanal de nú va) börjar klockan 21.

Tjobaloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback