Nytt Jobb

Nu är jag erbjuden ett nytt jobb!
Känns otroligt nervöst och på ett sätt överraskande.
Jag trodde att jag skulle dit och få lite information om vad jobbet går ut på och vad det var som skulle göras samt lite information om och när tjänsten skulle tillsättas. Men när jag kom dit så blev jag typ erbjuden jobbet direkt.
Heltid, dagtid, fast tjänst. Allt på en gång.
Känns som om de på ett sätt förväntar sig att ja ska kunna allt direkt, men det är ett år sedan ja jobbade där. Mycket är glömt och det är inte samma arbetsuppgifter den här gången. Förhoppningsvis så kommer ja in i det snabbt, men jag oroar mej för den tekniska biten, att ja inte kommer att ha nån koll. Hoppas på att de kommer att gå bra.

Nu måste jag bara säga upp mej från mitt nuvarande jobb. Är lite nervös över det. Borde inte vara det. Är ju bara att säga att jag vill säga upp mig. De kan ju inte förvänta sig att jag ska gå på deltid o jobba nätter i all evighet. Känns lite taskigt o säga upp sig lagom till sommarsäsongen, de kan kanske bli lite problem o hitta någon ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback