Nytt Jobb????

Hoppas Hoppas Hoppas!

Tycker att de va jätteskoj att de kom ihåg mej. Det är ändå snart 1 år sen jag slutade där. Jättekul att de ringde o fråga va ja gjorde och om ja va intresserad.

Självklart är jag det. Det är ett heltidsjobb och det är på dagtid. Vad mer kan man begära?

Självklart vill jag veta mer om jobbet och hur länge tjänsten kommer vara. De visste inte mycket mer än vad de sa till mej men de skulle återkomma så fort de fått all information.

Var inte heller säkert att de skulle bli något av de men de ville ändå ringa o kolla om ja va intresserad eftersom de tyckte att ja fungerade så bra när ja jobbade där. Att jag tog egna intiativ osv. Jättekul att höra. Särskilt roligt är de me tanke på att de va en annan som hade mitt jobb efter att ja slutade.

Tjänsten som eventuellt skulle startas va liknande den ja hade när ja jobbade där. Slutade där eftersom de inte kunde svara på hur länge ja skulle få vara kvar. De förlängde med 2 veckor i taget´+ att tjänsten skulle kunna flyttas till Sthlm o då hade de varit "Tack o Hej Anna" direkt. När ja blev erbjuden ett receptionistjobb tacka ja då ja till de istället. Dels för att ja visste att ja skulle få va kvar en viss tid, dels för att de va de ja va utbildad till.

Men nu när ja jobbar nätter så skiter ja i att ja e utbildad till de. Vill mycket hellre tillbaka nu..........

Hoppas Hoppas Hoppas

Kommentarer
Postat av: Thina

Jasså nytt jobb! Hört ngt mer? Varför inte skaffa katt? De eju hur goa som helst! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback