Jag ÄLSKAR mitt nya köksbord.....

.....och mitt nya köksbord ÄLSKAR mig.

Det blev kärlek vid första ögonkastet från min sida. Kunde inte slita blicken ifrån det. Egentligen var det en soffa jag skulle titta efter på Möbeloutleten i Vilbergen, men när jag såg köksbordet var det ingen tvekan om vad jag skulle ha.

Var först tveksam om det skulle bli för stort för mitt kök, men efter lite velande blev det affär. Och när jag kom hem så såg ja att det blev perfekt.
Är ett runt bord (med iläggsskiva om man får gäster eller bara vill ha det större) och 4 stolar i valnöt. Priset var 1595:- så det var ett riktigt klipp. Har varit ett demoex, men inga synliga skavanker fanns! Känns som om jag gjort en jättebra affär och det blev ett helt nytt kök oxå! Kommer nog börja äta lite mer i köket nu!

Soffor såg jag oxå en del intressanta, men det blev tyvärr ingen soffaffär. Hade en hel del 2 + 3-sits för jättebra priser. Dock såg ja en jättesnygg 3-sits me lite sneschäslong. Skitsnygg. Hade nog blivit en affär där om det funnits ett komplement till soffan i form av en 2-sits eller fåtölj.

Hittar jag bara en snygg o prisvärd soffa så blir det nog affär. De skulle få in nya varor under februari nu, så ja tänker hålla koll nu! Och när ja väl får tag i en soffa så blir det nog ommöblering av vardagsrummet!

Ja längtar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback