Imorse

Imorse när ja gick upp. Eller imorse för mej, eftermidda för (nästan) alla andra.

Iaf när ja gick upp ida (igår) på eftermiddan så tog ja en dusch o tvätta av mitt hår (helt onödig information men ändå). Hursomhelst så står mitt hår åt alla håll o kanter när det är blött, men bråttom som ja hade (skulle ut till föräldrarna o äta mat) så satte ja ett diadem i huvet för att få bort luggen när ja kommer på att ja har alla grejer (kläder, smink o ja vet inte vad) kvar ute i bilen.  Ja drog på mej ett par jogging o en t-shirt för att springa ut o hämta grejerna. Kom fram ordentligt till bilen o fick ut väskan men på vägen tillbaka så har min granne precis klivit ur en bil (kan upplysa om att de e min söta granne) o e på väg in så att ja va tvungen o möta honom. Där  kommer ja gående o ser ut som om ja just klivit ur sängen (vilket ja iof gjort men de kan ju inte han veta).

pinsamt pinsamt

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Anna

VA kul att se att du har en blogg =)
Vad gör du nu för tiden ?

/ hälsningar Milla ( vi gick i samma klass på Gymnasiet)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback